Tájékoztató a SZÉP kártyás fizetésről


A NetPincér.hu oldalán számos házhozszállító partner kínálatából válogathatsz. Alap esetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a SZÉP kártya elfogadása is.
1) Kinél fizethetek SZÉP kártyával?
A NetPincér.hu oldalon a szállítók felsorolása a fizetési információkat is megjeleníti. Ha itt látod a SZÉP kártya logót, akkor a partner elfogadja azt.
2) Milyen SZÉP kártyát használhatok fizetésre?
Az alábbi bankok által kibocsátott SZÉP kártyákat fogadjuk el: OTP, MKB, K&H. A kártyákon a vendéglátás zseb részre feltöltött egyenleg használható fel a NetPincér.hu-n történő vásárláshoz.
3) Mikor kell megadnom az adataimat?
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!
4) Kinek adom meg az adataimat?
A felhasználót a megrendelés feladása után átirányítjuk a bank oldalára. A vásárló nem a NetPincér.hu-nak adja meg kártya adatait, hanem a banknak. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!
5) Mi történik ha nem sikerült a SZÉP kártyás fizetés
Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.
6) A megrendelés lemondása
A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az info@netpincer.hu címre.
7) Reklamáció, avagy... hogyan kapom vissza a pénzem
Minden SZÉP kártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az info@netpincer.hu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.
8) Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a NetPincér.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.
Próbálj ki mobilon!
x