Tájékoztató az Erzsébet-utalvány Plusz kártyás fizetésről


A NetPincér.hu oldalán számos házhozszállító partner kínálatából válogathatsz. Alap esetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van az Erzsébet-utalvány Plusz kártyák elfogadása is.
1) Kinél fizethetek Erzsébet-utalvány Plusszal?
A NetPincér.hu oldalon a szállítók felsorolása a fizetési információkat is megjeleníti. Ha itt látod az Erszébet-utalvány Plusz logót, akkor a partner elfogadja azt.
2) Hogyan fizethetek Erzsébet-utalvány Plusszal a NetPincéren?
1. A rendelés leadásakor válaszd az "Erzsébet-utalvány Plusz Étkezési zseb" fizetési módot!



2. A banki oldalon válaszd az "Erzsébet-utalvány Plusz" kártya típust!



3. A kártya kibocsájtó bank nevéhez az: "Erzsébet-utalvány Plusz Kft."-t írd be!

3) Mikor kell megadnom az adataimat?
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!
4) Kinek adom meg az adataimat?
A felhasználót a megrendelés feladása után átirányítjuk a bank oldalára. A vásárló nem a NetPincér.hu-nak adja meg kártya adatait, hanem a banknak. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!


Netpincér.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az
 Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.
5) Mi történik, ha nem sikerült az Erszébet-utalvány Pluszos fizetés?
Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.
6) A megrendelés lemondása
A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az info@netpincer.hu címre.
7) Reklamáció, avagy... hogyan kapom vissza a pénzem
Amennyiben Erzsébet-utalvány Plusz kártyával fizetett rendeléssel kapcsolatos reklamációd van, kérjük hogy a reklamációt írásban küldd el az info@netpincer.hu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.
8) Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a NetPincér.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.