Gyakran ismételt kérdések

Az alábbi oldalon nagy valószínűséggel választ kapsz majd a felmerült kérdéseidre. Ha mégsem találod meg azt, amit keresel, akkor fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 317 8000-es telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen!

Mit csinál a NetPincér.hu?
A NetPincér.hu 1999 óta működik. Az éttermek ételrendelési szolgáltatásait gyűjti össze. A weboldal segítségével megrendelheted ebédedet, vacsorádat valamelyik éttermi partnerünktől, aki elektronikusan értesítést kap a rendelésedről. Ezt követően vagy házhoz szállítják a kívánt ételt, vagy elhozod az étteremből a neked összekészített csomagot. A NetPincér.hu egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut valamelyik vendéglátóhely készíti össze és szállítja ki. Az étterem elérhetőségéről a rendelés során tájékoztatunk.
Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?
Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelnéd meg.
Rendelési folyamat

Miért kell regisztrálni magamat?

A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod.

Miért kell az adataimat megadni?

Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám. Az email címre pedig a rendelésről visszaigazoló levelet küldünk.

Hol van az étterem telefonszáma?

A telefonszámot a rendelés feladása után elküldjük neked a rendelést visszaigazoló e-mailben. Ha nem adtál meg e-mail címet, akkor sincs semmi gond, mert a telefonszámot kiírjuk a belépés utáni oldalon az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban.

Mikor kapom meg a rendelést?

Étel házhozszállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani. Ha elvitelre rendelsz, akkor azt az időpontot kell megadni, amikor a neked összekészített ételeket fel szeretnéd venni az étteremben.

Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)

Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. A házszám vagy a kapucsengő helyére írjuk be.

Hogyan jelzem extra igényeimet?

Különleges kívánságaidat érdemes a rendelés ellenőrző képernyőjén a megjegyzés rovatban feltüntetni!

Sikerült-e feladnom a rendelést?

A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.

Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos NetPincér.hu-n kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban.

Lemondhatom-e a rendelésemet?

A rendelés étel házhozszállítás és elvitel esetén csak akkor mondható le, ha a rendelés feladása után 5 percen belül jelzed ezt a NetPincér ügyfélszolgálatának.

Hogyan tudom módosítani a bevitt adatokat?

Az adatbeviteli hibákat jelezd a NetPincér.hu ügyfélszolgálatának.

Hogyan tudom törölni a vásárlói kosárba tett árukat?

Használd a piros X gombot, amelyet a kosárban felsorolt tételek után találsz (Tétel törlése).
Problémák, reklamáció, szerződés

Késik a kiszállítás.

Kérjük, a kiírt szállítási időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhozszállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!

Szerződéses kérdések

Lásd az Általános Szerződési Feltételekben.

Hol tudok reklamálni?

Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Hétfőtől péntekig 8:30 és 23:00, hétvégén pedig 11:00 és 23:00 között telefonon és e-mailen várják jelentkezésedet! Azonnali probléma esetén 15 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatunk.

Panaszom van, kihez fordulhatok?

Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat. Ezen kívül a rendelésben elküldött telefonszámon házhozszállító partnerünkkel is beszélhetsz. Ha pedig minden kötél szakad, akkor a következő fórumokat ajánljuk: Tudatosvásárló.hu, Fogyasztóvédelem.

Miért érdemes minősíteni az éttermeket?

Azért érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a közösség hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára. Itt különösen hasznos lehet az ételek ízének és a kiszállítás idejének értékelése.

Törölni szeretném a profilomat

Nagyon sajnáljuk, hogy ha erre a döntésre jutottál, ha úgy érzed, hogy nem tudunk segíteni a felmerült probléma megoldásában, az [email protected] címen kérheted profilod törlését. A kérelmet 24 órán belül feldolgozzuk és a végleges törlés (beleértve adott esetben a hírlevélről való teljes leiratkozás) 10 munkanapon belül történik meg.
Nem szállít hozzám senki?
Ha ismersz olyan házhozszállító éttermet, vagy más szolgáltatást, amelyet nem találtál meg nálunk, akkor kérlek juttasd el hozzánk elérhetőségét, hogy megkereshessük őt üzleti ajánlatunkkal. Köszönjük! Amennyiben a szolgáltatás lakóhelyeden is elérhetővé válik, úgy értesítünk erről a fejleményről!
Elfelejtettem a jelszavamat.
Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor a nyitó képernyőn jobb oldalán kattints a "Segítség, nem tudok bejelentkezni!" linkre. Itt add meg e-mail címedet, ahova elküldjük hozzáférésed adatait. Ha nem tudsz e-mail címet megadni, akkor keresd fel ügyfélszolgálatunkat!
Kérhetek-e számlát, ha étkezési jeggyel vagy SZÉP kártyával fizetek?
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.