Gyakran ismételt kérdések

Kérjük, válassz témakört!

Gyakran ismételt kérdésekRendelés előtt állok

Rendelések
Hogyan tudok rendelni?
Regisztrációdba belépve, a megfelelő cím kiválasztása után tudod megnézni a Hozzád szállító éttermeket. Partnereink kínálata közül, a neked tetsző tételeket kosárba helyezheted, majd a minimum rendelési összeg elérése után, véglegesítheted rendelésed. Rendelés véglegesítésénél tudod kiválasztani, hogy milyen fizetési móddal szeretnéd rendezni megrendelésed. A megrendelés feladása fizetési kötelezettséget von maga után.
Tudom későbbre időzíteni a rendelésem?
Legtöbb partnerünknél lehetőség van időzített rendelést feladni. A kívánt időpontot a rendelést véglegesítő képernyőn tudod kiválasztani. Rendelést legkésőbb másnapra tudsz kérni.
Elvitelre is tudok rendelni?
Sajnos jelenleg elviteles rendelés nem érhető el felületünkön, azonban dolgozunk ennek kialakításán.
Hogyan tudom egy korábbi rendelésem újrarendelni?
Korábbi rendelést ismét feladni a regisztrációba belépve, a szállítási címet kiválasztva, a kezdő oldalon a korábbi rendeléseim szekciónál lehet, az Újrarendelem menüpont kiválasztásával. Amennyiben nem az utolsó rendelést szeretnéd ismét megkapni, hanem a többi rendelést elérni, a Korábbi rendeléseim menüpont mellett található, Összes korábbi rendelésem lehetőség kiválasztásával tudod.
Hol tudok megjegyzést hagyni az étteremnek a rendelésem elkészítésével kapcsolatban?
Megjegyzést az étterem számára, a rendelést véglegesítő képernyőn lesz lehetőséged megadni a Megjegyzés rovatban, melyet partnereink lehetőségeikhez mérten figyelembe vesznek.
Tudok egyszerre több étteremből is rendelni?
Rendelést csak egy étteremhez tudsz feladni, amennyiben több partnerünk ajánlata is szimpatikus neked, azt több, különböző rendelésként szükséges feladnod.
Hogyan működik a csoportos rendelés?
A megfelelő étterem kiválasztása után, a kosár alatt található Együtt rendelek másokkal menüpontot szükséges kiválasztanod a csoportos rendelés feladásához. Az ott található linket, mely 30 percig él, szükséges átküldeni másoknak, hogy válogassák össze a kívánt tételeket. A végösszeg alakulását jobb oldalon követheted nyomon. Amint végeztek, a saját rendelést, a Vége a válogatásnak, most már én jövök menüpont kiválasztásával lehet feladni. Ezután a rendelés a megszokottak szerint zajlik tovább. A fizetés ebben az esetben is egyben történik.
Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt (pl. bejárat a sarkon)?
Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. Az emelet vagy a kapucsengő mellé írjuk be.
Hol tudok tájékozódni az allergénekről?
Az allergénekkel kapcsolatos kérdéssel, minden esetben partnerünk tud tájékoztatást nyújtani számodra, amennyiben ez az oldalon nem került megjelenítésre. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +36 1 3178000
Több
Szállítás
Hogyan tudok megjegyzést hagyni a futárnak?
A futárnak a rendelést véglegesítő képernyőn tudsz megjegyzést hagyni, melyet futárjaink lehetőségeikhez mérten figyelembe vesznek.
Nem tudom kiválasztani a címem.
Kérjük, először címet válassz, mivel rendszerünk eszerint ajánlja Neked partnereinket. Amennyiben címed így sem található meg rendszerünkben, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunk számára, a cím pontos megadásával, az [email protected] e-mail címen keresztül.
Hogyan számolják a rendelés várható érkezését?
A rendelés várható érkezését partnereink, illetve vásárlóink visszajelzése alapján számoljuk. Amennyiben GO-s étteremtől rendeltél, úgy a kiszállítás pontos idejét láthatod a főoldalon a futár nyomonkövetési funkció segítségével.
Miért nem elérhetők a közelemben egyes éttermek?
Amennyiben korábban már rendeltél a kiszemelt étteremből az általad megjelölt címre, előfordulhat, hogy partnerünk valamilyen technikai hiba miatt, nyitvatartási időn belül levette magát felületünkről. Az újbóli nyitás miatt kérjük, keresd az éttermet a korábbiakban kapott visszaigazoló e-mailben szereplő telefonszámon. Amennyiben az étterem korábban sem volt elérhető, szeretnénk jelezni, hogy partnereink döntése, hogy pontosan mely területre vállalnak kiszállítást, így ennek módosítására sajnos nincs ráhatásunk.
Nem szállít hozzám senki.
Kérjük, ajánlj éttermeket, akiket szívesen látnál partnereink között. Ezt a [email protected] e-mail címre írva teheted meg.
Több
Fizetés és számlázás
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Oldalunkon a készpénzen kívül bármely online fizetésre alkalmas bánkkártyával, SZÉP kártyákkal, valamint Erzsébet kártyával és utalványokkal is lehetőséged van fizetni. A fentieken túl SuperShop poltokkal is rendezheted megrendelésed végösszegét. Fizetési módot kiválasztani a rendelést véglegesítő képernyőn van lehetőséged. Az elérhető fizetési módok éttermenként eltérhetnek. Amennyiben a fizetőfelülettel kapcsolatban kérdésed merülne fel, kérjük, tekintsd meg erről szóló tájékoztatónkat az Általános tudnivalók menüpontban.
Mit csináljak, ha a futár készpénzben kéri a rendelés értékét, annak ellenére, hogy online már kifizettem?
Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +36 1 3178000
Téves összeg lett kiszámlázva.
Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +36 1 3178000
Miért utasították el a bankkártyámat?
Sajnos a bankkártya elutasításának okairól nincs pontos információnk, erről számlavezető bankodnál érdeklődhetsz.
ÁFÁ-s számlára van szükségem.
ÁFÁ-s számlát a rendelést véglegesítő képernyőn van lehetőséged igényelni a címadatok pontos megadásával. Amennyiben a számlaigényt elmented, úgy azt később már pár kattintással is kiválaszthatod.
Kérhetek-e számlát, ha utalvánnyal vagy SZÉP kártyával fizetek?
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.
Több
Kuponok
Miért nem működik a kuponkódom?
Kuponjaink felhasználásánál minden esetben meg kell felelni bizonyos feltételeknek, melyek a minimum, maximum rendelési érték, lejárati idő, vagy, hogy hányadik rendelésről van szó. Ezen adatokat minden esetben jelezzük a kupon kiadásával azonos e-mailben. Kérjük, amennyiben ezen adatok figyelembevételével sem sikeres a kuponfelhasználás, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítségedre lehessünk, az [email protected] e-mail címen. Az e-mailben kérjük, tüntesd fel a kérdéses kódot is.
Elfelejtettem felhasználni a kuponomat a rendelés feladásakor.
A kupon értékét utólagosan nincs lehetőségünk jóváírni, így azt egy következő rendelés alkalmával tudod majd felhasználni.
Hogyan tudom felhasználni a kuponomat?
A kupon kódját a rendelést véglegesítő képernyőn tudod megadni, online fizetési mód kiválasztása után.
Profilbeállítások
Nem tudok bejelentkezni.
Amennyiben nem tudsz bejelentkezni, kérjük, próbáld meg jelszavad módosítani a Belépés menüpont alatt található Elfelejtettem gombra való kattintással. Az általunk küldött jelszómódosító link 15 percig él, így kérjük, a jelszavad mihamarabb változtasd meg.
Hogyan tudom módosítani a telefonszámom?
Telefonszámot a regisztrációdba belépve, a nevedre kattintva, a Személyes adataim menüpont alatt, vagy a rendelést véglegesítő képernyőn van lehetőséged cserélni.
Hogyan tudok leiratkozni a hírlevelekről?
Hírlevélről leiratkozni a regisztrációdba belépve, a nevedre kattintva, az Értesítések menüpont alatt van lehetőséged.
Hogyan tudok leiratkozni az értékelés emlékeztetőről?
Értékelés emlékeztetőről leiratkozni a regisztrációdba belépve, a nevedre kattintva, az Értesítések menüpont alatt van lehetőséged.
Hogyan tudom értékelni a rendelésemet?
Rendelést értékelni, a regisztrációdba belépve, a Korábbi rendeléseim menüpontnál van lehetőséged, vagy az általunk küldött értékelés emlékeztetőben található link megnyitásával.
Szükségem van regisztrációra ahhoz, hogy leadjak egy rendelést?
Igen, rendszerünkben csak regisztrált felhasználóként van lehetőséged rendelést feladni.
Hogyan tudom módosítani az adataimat?
Adataid a regisztrációdba belépve, a nevedre kattintva, a Személyes adataim menüpont alatt van lehetőséged módosítani.
Hogyan tárolják a személyes adataimat?
Adataid kezeléséről az alábbi linken tájékozódhatsz: www.netpincer.hu/adatkezelesi-tajekoztato
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
Sajnáljuk, hogy így döntöttél, kérjük, hogy erre való igényed a regisztrált e-mail címedről küldött levélben jelezd az [email protected] e-mail címre.
Hogyan tudom hitelesíteni a telefonszámom?
Telefonszámot hitelesíteni a nevedre kattintva, a Személyes adataim menüpont alatt van lehetőséged, a hitelesítő kód pontos beírásával.
Nem tudom hitelesíteni a telefonszámom.
Amennyiben ilyen problémával találkozol, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen keresztül, a regisztrációdban szereplő e-mail címed és telefonszámod feltüntetve.
Több Vissza

Gyakran ismételt kérdésekRendelésem még nem érkezett meg

Általános
Törölhetem a rendelésem?
Rendelés törlésére nincs lehetőség az oldalunkon. Ha egy sürgős eset miatt rendelésed nem tudod átvenni, jelezd, amilyen gyorsan csak tudod, közvetlenül az étteremnek. A konyha valószínűleg már készíti az ételed. A telefonszámot megtalálod a rendelést visszaigazoló e-mailben.
Szeretném módosítani a szállítás adatait (áru, szállítási idő, szállítási cím).
A rendelés leadása után a szállítási cím, vagy a rendelésben szereplő tételek megváltoztatása, csak az étteremmel egyeztetve lehetséges, mivel valószínűleg a rendelésed már feldolgozták. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot minél hamarabb az étteremmel. A telefonszámot megtalálod a rendelést visszaigazoló e-mailben.
Késik a kiszállítás.
Kérjük, a kiírt szállítási időt 10-20 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 30-40 perc is lehet. Ennél jelentősebb késés esetén a házhozszállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ezt az oldalunkon való késés beállítással is megteheti.
Nem vagyok benne biztos, hogy a rendelésem feldolgozták.
Arról, hogy rendelésed sikeresen leadtad, a rendelést visszaigazoló e-mailből tudsz meggyőződni. Ezt, a sikeres rendelés feladását követően, a főoldalon is megerősítjük.
Nem kaptam e-mailben visszaigazolást.
Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos NetPincéren kívüli pontját. Éppen ezért a küldés után nincs ráhatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed, hogy a most feladott rendelésed a belépés utáni oldalon, az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban szerepel-e.
Törölve lett a rendelésem.
Nagyon sajnáljuk. Sajnos néha előfordulhat, hogy egy rendelést törölni kell. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunktól e-mailben értesítést fogsz kapni. Ha már online előre kifizetted a rendelést, természetesen vissza fogod kapni az árát. A fizetési módtól függően ez a folyamat akár 10 munkanapot is igénybe vehet. Kérdés esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
Hol van az étterem telefonszáma?
A telefonszámot a rendelés feladása után elküldjük neked a rendelést visszaigazoló e-mailben.
Több
NetPincér GO
Honnan tudom, hogy mikorra ér ki a rendelésem?
Néhány esetben előfordulhatnak késések, ha a futárt feltartják, vagy ha az elkészítési idő az étteremnél a vártnál tovább tart. Ilyen esetekben a szállítási idő alkalmazkodik ezekhez az esetekhez, melyet Live trakcing rendszerünkben követhetsz figyelemmel a főoldalon.
A rendeléskövető azt mutatja, hogy a rendelés megérkezett, de semmit nem kaptam.
Valószínűleg a futár megérkezett a címedre és bármikor csöngethet. Kérjük, tartsd magadnál a mobilodat, hogy ha szükséges, el tudjon érni. Figyeld az e-mail fiókodat is. Ha a futár nem talál és telefonon sem ér el, akkor ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben is meg fogunk keresni.
Szeretném módosítani a szállítás adatait (áru, szállítási idő, szállítási cím).
Ez esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
Miért van sokáig feldolgozás alatt a rendelésem?
A rendelés feldolgozása esetenként több időt is igénybe vehet. Amennyiben rendeléseddel probléma adódik, ügyfélszolgálatunk e-mailben tájékoztatást fog küldeni neked.
Több Vissza

Gyakran ismételt kérdésekKiérkezett a rendelésem

Általános
Sikerült feladnom a rendelést?
A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed, hogy a most feladott rendelésed a belépés utáni oldalon, az "Utolsó rendelést" mutató információs blokkban szerepel-e.
Miért érdemes értékelni az éttermeket?
Azért érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a közösség hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára. Itt különösen hasznos lehet az ételek ízének és a kiszállítás idejének értékelése. 
Soha nem érkezett meg a rendelésem.
Kérjük, használd az alábbi sablont, és hagyj nekünk egy üzenetet a regisztrált e-mail címeddel. Ezután felvesszük a kapcsolatot az étteremmel és mihamarabb vissza fogunk Neked jelezni az esettel kapcsolatban. Kérdés esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
A rendelés értéke zárolva lett, de nem kaptam ételt.
Zárolt összegek a banki ügymeneti idő függvényében kerülnek feloldásra. Amennyiben 30 napon belül nem látod számlatörténetedben a zárolás feloldását, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
A visszatérítés állapota felől érdeklődnék.
Egy rendelés törlése vagy részösszeg visszafizetése esetén a pénzügyi osztályt automatikusan értesítjük. A visszafordítást 10 munkanapon belül megkezdjük, mely ezután a banki ügymeneti idő függvényében kerül jóváírásra. Kérdés esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
Panaszt szeretnék tenni, mert az egyik tétel hiányzik a rendelésemből, vagy a szállítás nem felelt meg az elvárásaimnak.
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel. Az étterem telefonszámát a visszaigazoló e-mailben találod meg.
Több
NetPincér GO
Panaszt szeretnék tenni, mert az egyik tétel hiányzik a rendelésemből, vagy a szállítás nem felelt meg az elvárásaimnak.
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 317 8000-es telefonszámon.
Vissza

Gyakran ismételt kérdésekÁltalános tudnivalók

Általános Szerződési Feltételek
Adatkezelési tájékoztató
Bankkártyás fizetés
SZÉP kártyás fizetés
Erzsébet-utalvány Plusz kártyás fizetés
Álláslehetőségek
Futár álláslehetőség
Partnerként szeretnék csatlakozni.
Kérjük, amennyiben éttermi partnerként szeretne hozzánk csatlakozni, érdeklődő levelét, adatainak megjelölésével, küldje el a [email protected] e-mail címre.
A marketing csapattal szeretnék kapcsolatba lépni.
Kérjük, marketing tevékenységgel kapcsolatos megkereséseit küldje el a [email protected] e-mail címre.
Vissza