Hogyan nyerheted vissza rendelésed értékét?
1 Rendelj a NetPincérről 2019.09.30. és 11.03. között! mobile icon
2 Fogadd el a játékszabályzatot és kattints a "Játszom" gombra. check icon
3 Fizesd rendelésed Mastercard/ Maestro kártyával! Bankcard icon

Hogyan növeld tovább esélyeidet?
tip pipa icon Mentsd el a bankkártyád, hogy legközelebb gyorsabban rendelhess. Bankcard pipa icon
tip icon Töltsd le a bankod telefonos applikációját! Kaja icon

A képek csak illusztrációk. Rendelj 2019. szeptember 30.(11:30) és 2019. november 3.(23:59) között a NetPincéren és visszanyerheted 1 rendelésed értékét! A részvételhez legalább 1 db bármilyen értékű érvényes rendelést kell leadnod a weboldalon (www.netpincer.hu), vagy a NetPincér mobiltelefonra optimalizált weboldalán (m.netpincer.hu), vagy a „NetPincér” elnevezésű Android, vagy iOS rendszerű okostelefonokra elérhető applikációján keresztül és a rendelés végén Mastercard vagy Maestro típusú bankkártyával fizetni. A játékban csak a NetPincéren regisztrált felhasználók vehetnek részt. A rendelés leadása után fogadd el a Játékszabályzatot és kattints a "Játszom" gombra. A rendelés leadásával automatikusan elfogadod a Játékszabályzatban írt valamennyi feltételt és hozzájárulsz a Regisztráció során megadott adataidnak a Játékszabályzatban írtak szerinti kezeléséhez.

További részleteket a Játékszabályzatban találod!


Gyakori kérdések
Honnan tudom, hogy sikerült jelentkeznem a játékra?
Amennyiben sikeresen feliratkoztál a sorsolásra – elfogadtad a szabályzatot és megnyomtad a „Játszom” gombot -, oldalunk tájékoztat erről.

Valamilyen összeghatárhoz kötött, hogy részt vegyek a játékban?
A játékban való részvétel nincsen összeghatárhoz kötve, azonban a megrendelések száma növeli az esélyed a nyereményre.

Nem jelenik meg a játszom gomb, mit tegyek?
A játékban csak a bankkártyás, azon belül is Mastercard/Maestro kártyás fizetések érvényesek, így csak az ilyen módon fizető ügyfeleinknek jelenik meg a lehetőség.

Elfelejtettem a „Játszom” gombra kattintani, jóvá lehet írni utólag a próbálkozást?
Sajnos utólagos jóváírásra nincs lehetőség.

Kötelező elmenteni a kártyámat?
A kártyaadatok elmentése nem kötelező azonban segítségével még gyorsabban tudsz majd rendelni következő alkalommal és tudod: több rendelés = több esély. Cégünk nem tárol bankkártyaadatokat, azok védelméért szolgáltató partnerünk (Simple/CIB) felel.

Hogyan kell bankkártyával fizetni?
Összefoglalva a fizetés lépései: a NetPincér.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a NetPincér.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.

Hogyan tudom elmenteni a bankkártya adatokat?
Kártyaadat elmentésére a véglegesítőképernyőn lesz lehetőséged a „Bankkártya (1 click payment is)” fizetési mód kiválasztása után a „Jegyezd meg a kártyámat” funkciót használva.

Tárolja a NetPincér a bankkártya adatokat? Ha elmentem a kártya adatokat, azzal vissza tudnak élni a jövőben?
Cégünk nem tárol bankkártya adatokat, azok védelméért szolgáltató partnerünk (Simple/CIB) felel. A bankkártyás fizetésről további tájékoztatást a www.netpincer.hu/bankkartya oldalon érhető el.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelés?
Kérjük, a kiírt szállítási időt 10-20 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 30-40 perc is lehet. Amennyiben a kiszállítási idő ezt meghaladja, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az [email protected] e-mail címen keresztül, vagy a főoldalon chat szoftverünk segítségével.

Feladtam egy rendelést a pénzemet levonták, de nem kaptam visszaigazolást, mikor kapom vissza a pénzem?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk a főoldalon chat szoftverünk segítségével, vagy a +36 1 317 8000-es telefonszámon.


NetPincér logo
Mastercard logo